Nejčastější dotazy

KDO PROVOZUJE NÁBYTKOVÝ OUTLET.cz?

Spolek Asociace Prodejců Nábytku z.s., která je přímým dovozcem nového designového nábytku z celé EU.

KDY MI BUDE DORUČENO OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

Zboží, které máme skladem, vám odešleme nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí platby na účet a doručeno je zpravidla do 3 pracovních dnů. Většinou, ale zboží odesíláme do 1 pracovního dne a k vám je tak doručeno dříve.

MÁTE VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM?

Ano, všechno nabízené zboží, kde je uvedeno SKLADEM, máme skladem na naší prodejně, nicméně zboží nabízíme také k prodeji na naší vzorkovně a tam prodané kusy zboží zde v e-shopu pravidelně aktualizujeme k zajištění aktuálního počtu kusů jednotlivých typů zboží k dispozici. Vždy tedy zasíláme potvrzení objednávky s platebními údaji. 

JAK VYSOKÉ JSOU NÁKLADY NA DOPRAVU?

Dopravu účtujeme dle vašeho výběru a způsobu doručení. Využíváme služeb DPD nebo kurýrních přepravců, ceny dopravy jsou včetně balného a jsou uvedeny u každého typu zboží. Při objednávce nad 25.000 Kč je doprava ZDARMA po Praze.

DORUČÍTE MI MOJI OBJEDNÁVKU I NA JINOU ADRESU?

Ano, rádi Vám zašleme zboží na adresu podle vašeho výběru. Při vyplnění objednávky zatrhněte možnost „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte, prosím, požadovanou adresu.

JAKÉ MOŽNOSTI PLATBY NABÍZÍ NÁBYTKOVÝ OUTLET?

Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo převodem na účet. Platba v hotovosti je možná jen při osobním odběru. 

CO JE NÁBYTEK II. JAKOSTI? 

V kategorii II. jakosti nabízíme nábytek, který byl lehce poškozen například montáži, při dopravě, nebo manipulaci na skladě. Tento nábytek je 100 % funkční a navíc díky drobným oděrkám, vadám nebo škrábancům jej prodáváme se slevou a vy tak ušetříte při koupi. U všech typů nábytku najdete detailní popis nebo fotku vady, abyste předem věděli jaká drobná oděrka nebo vada na nábytku je.

CO KDYŽ MI DORAZÍ ZBOŽÍ V POŠKOZENÉ KRABICI NEBO JINAK POŠKOZENÉ?

Kontaktujte nás prosím nejpozději do 48h od doručení a domluvíme se podle typu poškození na dalším postupu reklamace u přepravní služby. Zboží balíme pečlivě, za způsob zacházení se zbožím přepravcem však nemůžeme ručit. 


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Souhlasím
Nesouhlasím