Zde naleznete některé produkty mimo náš eshop na S-Bazaru, které ještě nejsou zveřejněny. klikni zde!
KDO PROVOZUJE NÁBYTKOVÝ OUTLET.cz?
Spolek Asociace Prodejců Nábytku z.s., která je přímým dovozcem nového designového nábytku z celé EU.
KDY MI BUDE DORUČENO OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?
Zboží, které máme skladem, vám odešleme nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí platby na účet a doručeno je zpravidla do 3 pracovních dnů. Většinou, ale zboží odesíláme do 1 pracovního dne a k vám je tak doručeno dříve.
MÁTE VŠECHNO ZBOŽÍ SKLADEM?
Ano, všechno nabízené zboží, kde je uvedeno SKLADEM, máme skladem na naší prodejně, nicméně zboží nabízíme také k prodeji na naší vzorkovně a tam prodané kusy zboží zde v e-shopu pravidelně aktualizujeme k zajištění aktuálního počtu kusů jednotlivých typů zboží k dispozici. Vždy tedy zasíláme potvrzení objednávky s platebními údaji.
JAK VYSOKÉ JSOU NÁKLADY NA DOPRAVU?
Dopravu účtujeme dle vašeho výběru a způsobu doručení. Využíváme služeb DPD nebo kurýrních přepravců, ceny dopravy jsou včetně balného a jsou uvedeny u každého typu zboží. Při objednávce nad 25.000 Kč je doprava ZDARMA po Praze.
DORUČÍTE MI MOJI OBJEDNÁVKU I NA JINOU ADRESU?
Ano, rádi Vám zašleme zboží na adresu podle vašeho výběru. Při vyplnění objednávky zatrhněte možnost „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte, prosím, požadovanou adresu.
JAKÉ MOŽNOSTI PLATBY NABÍZÍ NÁBYTKOVÝ OUTLET?
Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo převodem na účet. Platba v hotovosti je možná jen při osobním odběru.
CO JE NÁBYTEK II. JAKOSTI?
V kategorii II. jakosti nabízíme nábytek, který byl lehce poškozen například montáži, při dopravě, nebo manipulaci na skladě. Tento nábytek je 100 % funkční a navíc díky drobným oděrkám, vadám nebo škrábancům jej prodáváme se slevou a vy tak ušetříte při koupi. U všech typů nábytku najdete detailní popis nebo fotku vady, abyste předem věděli jaká drobná oděrka nebo vada na nábytku je.
CO KDYŽ MI DORAZÍ ZBOŽÍ V POŠKOZENÉ KRABICI NEBO JINAK POŠKOZENÉ?
Kontaktujte nás prosím nejpozději do 48h od doručení a domluvíme se podle typu poškození na dalším postupu reklamace u přepravní služby. Zboží balíme pečlivě, za způsob zacházení se zbožím přepravcem však nemůžeme ručit.